Zwroty i reklamacje

1. Reklamacje

Składanie reklamacji jest możliwe w przypadku wystąpienia wady towaru. W takiej sytuacji Klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji zgodnie z uregulowaną w Kodeksie cywilnym rękojmia lub gwarancją. Reklamacje należy zgłosić na adres:

a. pocztowy: iSofts Synergic Sp z o.o., ul. Jana Kazimierza 21b lok U1, 01-248 Warszawa.

lub

b. e-mail: hello@qubarta.pl

Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni od daty jej wpłynięcia do Sprzedawcy. Sprzedawca może prosić o dostarczenie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji. Do złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie i odesłanie formularza reklamacyjnego .

2. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, jako konsument możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od terminu otrzymania przez Ciebie towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

iSofts Synergic Sp z o.o.

Jana Kazimierza 21b lok U1

01-248 Warszawa

Do przesyłki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl